30. 9. 2016.

`Ona nema nikog osim mene`

Žorž Brak, "Žuta ptica" (detalj)


"Pre svega zahvaljujem se `Dugi` i mome prijatelju Branku V. Radičeviću, koji mi omogućuju da na ovim stranicama oglasim ono što bi ostali smatrali, možda smatrali, za čistu ludost, duševnu pomućenost, ili, što je još gore, lažnu megalomansku skromnost i licemerje, glumu, neiskrenost, itd. Želim da se zna da sam ja raščistio sa onim što sam naškrabao za ovo nekoliko godina. Odričem se:
1) knjige: "Uzalud je budim"
2) zbirke "Poreklo nade"
3) zbirke "Vatra i ništa" (Žao mi je što nisam u stanju da vratim nagradu)
i 4) zajedničke zbirke: "Smrću protiv smrti"

27. I 1961.                                                               
Bgd.

                                                                                    Branko Miljković



Писмо је објављено у "Дуги" бр. 792, од 5. 02. 1961. г. под насловом "Одричем се својих књига и песама".

Нема коментара:

Постави коментар

Den Braun za odrasle

Martina Baljak iz  KC LJUB i ja razgovaramao o knjizi "Praško groblje" Umberta Eka.  Podkast KC LJUB · 19. Dan Brown za odrasle